grote clubactie 2015

Vorden 15 oktober 2015 – De Grote Clubactie, die gisterenavond onder gure omstandigheden is gehouden, heeft de voetbalvereniging Vorden een mooi bedrag van € 2.775,– opgeleverd, dus een netto opbrengst van € 2.175,–. De laatste 75 loten zullen in de komende weken op het sportpark worden verkocht, waardoor wij hopen dat alle 1000 loten zullen resulteren in een fraaie opbrengst van € 2.400,–. Wij willen hierbij alle jeugdleden, leiders en begeleidende ouders hartstikke bedanken voor de gezelligheid, tijd en energie en natuurlijk proficiat met het fraaie resultaat!

Gisterenavond tussen 18.00 en 18.15 uur werden de loten opgehaald door de diverse leiders en trainers van de 23 jeugdteams.  De opkomst was zeer goed, want al met al waren er vanaf 18.15 uur zo’n 250 jeugdleden de wijken in gegaan om de loten te verkopen. Behalve de Mini F-pupillen en de A1/A2 (zij waren wel aanwezig om eventuele gaten op te vullen of E-F teams te begeleiden, klasse!) deden alle jeugdelftallen op deze woensdagavond mee met de actie en kwamen een uur later de meeste leiders en trainers alweer terug met een prima resultaat.

De jongens en meiden moesten zich warm aankleden want het was guur weer, maar zij lieten zich niet van de wijs brengen door het vroeg intredende winterse weer en verkochten uiteindelijk met z’n allen 925 loten! Wij willen hierbij dan ook alle spelers en speelsters, leiders en ouders maar natuurlijk ook de kopers van de Grote Club Actieloten hartstikke bedanken!

Jeugdcommissie v.v. Vorden