vorden b2 tegen klein dochteren

Zondag 16 november 2014 – Op de A1, B1, C1, D1 en de D2 na spelen alle jeugdteams van v.v. Vorden in een halfjaar competitie. Deze halfjaarcompetities hebben allemaal nog twee of drie speelronde’s en enkele teams hebben op dit moment goede kans op een kampioenschap.

Vorden C2 staat na 9 wedstrijden ongeslagen bovenaan met 27 punten en heeft concurrent Sp. Eefde C1 op de 3e plaats al van zich afgeschud. Klein Dochteren C1 heeft echter na 9 wedstrijden ook 27 punten en omdat zij een iets minder doelsaldo hebben staan de geel-zwarten bovenaan. Beide ploegen moeten nog twee wedstrijden en op 29 november staat de laatste wedstrijd op het programma …….. Klein Dochteren C1 – Vorden C2, dus dat belooft een prachtige ontknoping te worden. Vorden D4 staat keurig op de tweede plaats en heeft nog een kans op het kampioenschap, maar dan moet het over twee weken winnen van de ongeslagen koploper Almen D1. Ook dit is op 29 november een prachtig affiche en wederom beslissend voor het kampioenschap.

Bij de E-jeugd heeft de E1 goede kansen op het kampioenschap. Het team van trainer Dion Kruip staat ongeslagen bovenaan en heeft in Klein Dochteren E1 en Reunie E1 de twee belangrijkste concurrenten. Klein Dochteren staat maar twee punten achter, maar hoeft nog maar 1x te spelen. Vorden en de nummer drie Reunie hebben nog twee wedstrijden te gaan en Vorden staat me 22 punten vijf punten voor op Reunie. Komend weekend staat de wedstrijd Reunie E1-Vorden E1 op het programma, dus ook dat belooft een prachtige wedstrijd te worden (nadere informatie volgt!)

Bij de F-jeugd staat F2 op een keurige 3e plaats, maar als Ruurlo F3 gisteren de wedstrijd heeft gewonnen dan kan Vorden de koploper niet meer inhalen en zal de 1e plaats voor Ruurlo zijn. Vorden F1 staat ongeslagen bovenaan en heeft de beste kansen voor het kampioenschap. Met een wedstrijd meer en drie punten meer dan de nummer twee FC RDC F1 en zelfs vijf punten voorsprong op de nummer drie Witkampers F1, staat Vorden F1 er heel goed voor. Aanstaande zaterdag wordt de belangrijke wedstrijd tegen de concurrent FC RDC F1 wellicht al beslissend.

Na de winterstop worden alle teams weer opnieuw ingedeeld en wordt de voorjaarscompetitie afgewerkt.