Vorden 26 januari 2017 – Het was allemaal in kannen en kruiken, zo leek het althans. De jeugdcommissie had kunnen regelen dat de club met haar club(jeugd)scheidsrechters naar Vitesse-Feyenoord kon, de bekerwedstrijd die vanavond in Arnhem wordt gespeeld. Ruim een week geleden werd echter besloten dat deze kwartfinale werd gekenmerkt als een ‘risicoduel’ en één van de gevolgen van deze maatregel is o.a. dat er geen groepsarrangementen worden aangeboden. In overleg met Vitesse heeft v.v. Vorden echter een mooi alternatief kunnen regelen, want nu gaat onder leiding van scheidsrechtercoördinator Gerrit Bijenhof op vrijdag 10 maart 17 scheidsrechters naar Vitesse-Sparta en hebben zij allemaal een fraaie plek op de hoofdtribune.