2269Woensdag 2 november – Na een weekje rust is er afgelopen weekend weer volop gevoetbald. En aangezien de laatste tussenstand van het topscorersklassement van 2 oktober dateert, is het dus hoog tijd voor een update.

Om gelijk met de conclusie te beginnen: Jan Groot Jebbink staat nog steeds aan kop. Goed nieuws voor de achtervolging, want Jan weet de afgelopen weken het net niet meer te vinden. Maar ook nummer 2, Niels Siemerink, weet de afgelopen weken niet te scoren.

De rest heeft dus de tijd gehad om dichter bij de top te komen en dat is een aantal jongens gelukt.

Ate Barendsen is momenteel een zekerheidje als het gaat om doelpunten bij Vorden 1. De laatste 4 competitiewedstrijden wist hij iedere keer te scoren en zodoende is hij gedeeld 3e

Vorden 4 draait momenteel prima mee in de top van hun klasse. Sven Hendriks lijkt het stokje van Jan over te hebben genomen en wist de afgelopen weken maar liefst 4x het net te vinden en is, samen met Ate, opgeschoven naar de gedeelde 3e plek.

Voor de overige plekken van een ieder ga naar Wedstrijden en klik op Topscorer