2269Woensdag 22 september – Ook dit seizoen wordt er door de senioren weer gestreden voor de felbegeerde titel: Topscorer van vv Vorden.

Mede op verzoek van Jan Groot Jebbink is er na 2 wedstrijden al een tussenstand op de site. En dat is niet voor niets. Jan heeft de redactie de afgelopen weken al geregeld bestookt met het ene na het andere doelpunt wat hij maakte. Daarnaast nam Jan ook de moeite om, buiten zijn eigen Vorden 4, ook deel te nemen aan de 35+. Ook bij deze wedstrijden werd de redactie gestalkt met de ene na de andere goal.

Maar het resultaat mag er zijn voor Jan. Hij mag zich namelijk de eerste topscorer van het seizoen 2016-2017 noemen bij de senioren.

Maar de achtervolging volgt snel. Ook Niels Siemerink heeft met 4 doelpunten zich duidelijk laten gelden.

Voor de gehele tussenstand ga naar Wedstrijden en klik op Topscorer.

Ook dit seizoen zal er weer geregeld een update komen van de strijd om de topscorerstitel.