Vorden, 22 december 2017 – Alweer voor 29e keer organiseert v.v. Vorden de jaarlijkse flessenactie in de eerste week van het nieuwe jaar. Terwijl altijd de 1e zaterdag van het jaar is gekozen als ophaaldag, heeft de organisatie dit jaar besloten om de flessen op te halen op dinsdag 2 januari 2018. Vanaf 10.00 uur s’morgens gaan alle jeugdleden vanaf de gemeentewerf op ‘t Hoge (oude waterzuivering) de straten in en de huizen langs om statiegeld -en lege flessen op te halen. Dus bewaar de lege flessen tijdens de feestdagen en zet ze aan de weg of laat ze ophalen op 2 januari as.

Bij de AH van Wilbert en Yvonne Grotenhuijs in Vorden kunt u in de periode van 27 december t/m 7 januari bij het apparaat van de lege flessen de ‘gele button’ gebruiken om het statiegeld ten gunste van de vereniging te laten komen. Wij zijn onze sponsor AH zeer erkentelijk dat zij samen met ons in deze periode rondom de flessenactie deze actie op touw zetten en zodoende de gelegenheid geeft aan de klanten en bezoekers om onze club te steunen!

Bijzonderheden Flessenactie :  flessenactie v2017_2018