sleutelplan

Vorden 27 januari 2016 – Deze week hebben de eerste leiders, trainers en overige vrijwilligers, die te maken hebben met de toegang tot de accommodatie, de nieuwe sleutel(s) ontvangen. Hierbij willen wij alle betreffende leden en vrijwilligers op de hoogte brengen van enkele gewijzigde afspraken die te maken hebben met de invoering van het nieuwe sleutelplan.

Omdat de kantine niet meer toegangkelijk is voor de trainers zolang er nog geen kantinemedewerk(st)er aanwezig is, zal de AED verplaatst worden naar de massageruimte. De trainers die de accommodatie openen en afsluiten hebben van deze ruimte een sleutel en kunnen dus bij calamiteiten in de massageruimte om de AED te gebruiken. De kantinemedewerk(st)er en tevens de  zaterdag gastheer/gastvrouw hebben hier ook een sleutel van.

De trainers die op doordeweekse avonden het sportpark openen en dus een sleutel hebben van de massageruimte zijn: Dion Kruip, Michiel Barink, Peter Jansen, Paul van Doesburg, Udo Heij en Michel Feukkink.

In de afgelopen week zijn volgens het sleutelplan de diverse vrijwilligers voorzien van een nieuwe sleutel. Mocht je als vrijwilliger nog geen nieuwe sleutel hebben ontvangen dan kun je contact opnemen met Johan Verstege.

Namens het bestuur en de Stichting Sport Beheer Vorden,

Johan Verstege