voetbalapp

Dinsdag 16 september 2014 – Sinds een aantal jaren werkt de KNVB met teambenamingen om aan te geven of het een meisjesteam is (MC1D) of een gemengd team (Vorden E3G) of een dispensatieteam (Vorden B2D). Op 31 mei dien je als vereniging altijd aan te geven met welke teams de competitie gestart dient te worden en dan dien je dus ook al op te geven welk team meisjes (of meiden) heeft, dispensatiespelers heeft of zelfs beide (Vorden C5GD).

Doordat er in de zomervakantie tot en met de laatste weken van augustus nog spelersmutaties doorgevoerd moesten te worden en er dus ook wijzigingen plaats vonden in bepaalde teams, kon het dus ook zomaar voorkomen dat de teambenamingen nog weer aangepast moesten worden. Vorige week hebben wij de definitieve benamingen door gekregen van de KNVB en sindsdien staan de juiste teamcode’s ook in ons interne systeem,  mijnclub.nu. Via deze applicatie verzorgen wij de gehele competitie, uitslagen, teamindeling, standen en kleedkamer-, veld- en scheidsrechterindeling van iedere week en deze applicatie is rechtstreeks verbonden met de KNVB-database.

Op onze nieuwe website hebben wij ook een volledige integratie van mijnclub.nu gerealiseerd en ook hier diende dus met het veranderen van de teamcode’s diverse pagina’s aangepast te worden. Tevens krijgen wij sinds de live-gang de opmerking dat de witte achtergrond op de diverse pagina’s niet fraai oogt ten opzichte van de gele basiskleur op de achtergrond van de website.

Beide punten zijn nu opgelost en sinds vandaag hebben wij de integratie dus compleet gerealiseerd en tevens is de ‘Look&Feel’ ook aangepast. Wij willen hierbij dan ook de mannen van MijnClub.nu hartstikke bedanken.

Wij wensen alle bezoekers van de website en de APP (Android en IOS) veel kijk- en informatief plezier op onze website.