vorden 3 pax 3

Donderdag 13 november 2014 – Komend weekend staat er een inhaal- en bekerprogramma op het programma. Ondanks dat er nog geen enkele zaterdag of zondag wedstrijden zijn afgelast, staan er toch nog vooral bij de jeugd een aantal vooruit gespeelde of om andere reden afgelaste wedstrijden op het programma. Op zondag is het echt rustig want dan hoeft alleen het 4e elftal in actie te komen in een inhaalwedstrijd tegen Basteom 7.

Voor het 4e elftal van leider Edwin Hulshof, dat met 13 punten op de 3e plaats staat, is het een belangrijke inhaalwedstrijd, want bij winst hebben zij weer aansluiting met de koplopers AZC (18 punten) en EDS (17 punten).

Op zaterdag zijn het vooral de pupillen die in actie komen. Zo moeten alle vier F teams voetballen en spelen F3 en F4 een thuiswedstrijd. Ook alle vijf E-teams komen in actie en hiervan spelen E2, E3 en E4 een thuiswedstrijd. De D3 en de D4 komen in actie van de D-pupillen en zij spelen beide uit. Tenslotte komen bij de junioren alleen de C4, C2 en de B2 in actie en spelen B2 en C4 thuis. Tenslotte moet ook het meidenteam de wei in en zij spelen uit tegen Basteom.

Volgende week zaterdag en zondag (22/23 november) is er weer een volledige competitieronde.