meidenteamVorden 1 september 2014 – Deze week worden er allerlei inhaalwedstrijden afgehandeld bij de jeugd, omdat er vorige week en afgelopen zaterdag wedstrijden niet door zijn gegaan en zijn verzet.

Daaronder ook de debuutwedstrijd van het meidenteam Vorden MC1. Deze groep meisjes van 12 tot 14 jaar gaan dit seizoen in een speciale meidencompetitie spelen en dit houdt in dat voor het eerst in de historie van onze vereniging er officieel sprake is van damesvoetbal. Natuurlijk wordt er al ongeveer 15 jaar door vele meisjes gevoetbald, maar zij spelen allemaal in gemengde teams.

Afgelopen zaterdag stond de 1e wedstrijd van Vorden MC1 op het programma, maar de tegenstander uit Westervoort moest door diverse omstandigheden vrijdagavond afbellen. Daarom krijgt de groep meiden onder leiding van trainer Erik direct te maken met een ‘engelse week’. Zij moeten namelijk op maandag 8 september uit spelen naar s’Heerenberg bij MvR en woensdag 10 september thuis tegen AVW uit Westervoort.

Kijk in het linkermenu ‘wedstrijden’ naar het gehele programma voor deze week.

Afgelopen weekend is er volop voor de beker gevoetbald en heeft fotograaf Rob Immink op zijn site weer enkele fraaie foto’s geschoten bij Vorden B2.