Vorden, 30 oktober 2017 – Het is de gehele week voetbal wat de klok slaat bij v.v. Vorden, want naast de reguliere trainingen zijn er zowel uit als thuis nogal wat inhaalwedstrijden af te handelen. Daarnaast staat er een wedstrijd van ‘Onder 21’ op het programma, wordt er een wedstrijd om de Achterhoek Cup van de JO15-1 gespeeld en wordt er vrijdagavond een 35+ avond afgewerkt op ons eigen Sportpark. Kijk hieronder voor het complete schema en de bijzonderheden.

Op maandagavond speelt de JO13-3 een thuiswedstrijd tegen Be Quick Zutphen JO13-2, dit betreft een inhaalwedstrijd van het weekend in de herfstvakantie. Deze wedstrijd wordt gespeeld om 18.30 uur, dus is het Sportpark vanaf 17.45 uur geopend. Beide ploegen kleden zich om in kleedkamer 1 en 2 en de scheidsrechter is Wytze Smid. Vorden JO13-4, dat ook altijd op maandagavond samen met de JO13-3 traint, dient zich deze avond om te kleden in dezelfde kleedkamers als JO13 1+2 (3+4).

Op dinsdagavond speelt het ‘Onder 21’ team van v.v. Vorden uit tegen Zelos O21. Dit keer zal het team onder leiding staan van hoofdtrainer Michel Feukkink en bestaat het elftal uit spelers van het 1e elftal (3), 2e elftal (3), 3e elftal (4) en 4 spelers uit de JO19-1. Vorden Onder 21 speelt in een poule met Concordia Wehl, Zelos en DZC’68 en speelt een volledige competitie, dus 6 wedstrijden, die tot en met eind februari is ingepland. De wedstrijd in Zelhem op dinsdag 31 oktober begint om 20.00 uur.

Op woensdagavond is het de beurt aan de allerjongsten, op de Mini F na, van onze club, want dan speelt Vorden JO8-1 thuis tegen MvR JO8-1 en deze wedstrijd begint om 18.00 uur. Het Sportpark zal na de woensdagmiddagtraining gewoon open blijven, zodat de beide ploegen om 17.30 uur kunnen omkleden in respectievelijk kleedkamer 5 en kleedkamer 8.

Donderdagavond staat er een interessante ontmoeting op het programma van de Achterhoek Cup. Terwijl ons 1e elftal een vrije ronde heeft in dit regionale toernooi, moet ons JO15-1 team wel vol aan de bak. Na de overwinning in de eerste poulewedstrijd, uit tegen Rijnland/Aerdt/Carvium JO15-1 speelt het team van trainer Dion Kruip nu tegen FC Trias JO15-1 dat uit komt in de Hoofdklasse en in de eerste wedstrijd met 5-0 te sterk was voor Ulftse Boys JO15-1. Beide ploegen kleden zich om in kleedkamer 5 en 6.

Tenslotte staat er vrijdagavond 3 november een thuiswedstrijd van de 35+ competitie op het programma op ons Sportpark. Alweer voor het 5e achtereenvolgende seizoen speelt de 35+ (dit seizoen met 1 team) op vrijdagavond een onderlinge competitie en werkt op deze wijze 3 wedstrijden af per avond. De tegenstanders dit seizoen zijn FC Zutphen, SC Lochem en Be Quick Zutphen. De eerste wedstrijd staat gepland om 19.30 uur.