WimKuijper_logo.indd

Vorden 4 juli 2015 – Dit jaar wordt voor de 25e en tevens laatste keer het internationale Wim Kuijpertoernooi georganiseerd bij de v.v. Vorden. Het deelnemersveld van dit D-pupillentoernooi zal deze keer bestaan uit PSV, AZ, Feyenoord, Willem II, Bayer Leverkusen, Anderlecht, Genk, Middlesbrough, Arsenal en natuurlijk v.v. Vorden zelf. De selectie van het Wim Kuijpertoernooi van v.v. Vorden heeft aanstaande dinsdagavond 7 juli (zie agenda) een info-avond voor spelers en ouders. Trainer Wilbert Grotenhuys zal deze avond het één en ander duidelijk maken rondom trainingen, datums en tijden, het toernooi zelf en regels&afspraken.

De selectie van v.v. Vorden voor het 25e Wim Kuijpertoernooi bestaat dit jaar uit spelers uit de C1 en C2, omdat de organiserende amateurclub tussen alle profclubs een oudere leeftijdsklasse mag opgeven:

Dion Besselink

Jurre Heij