logo-barendsen-staaltechniek-vorden

Vorden 3 oktober 2016 – Hoofdsponsor Barendsen Staaltechniek Vorden heeft een nieuwe huisstijl en een nieuw logo gekregen en vandaar dat ook de shirts van het 1e elftal sinds gisteren zowel van de voor- als de achterkant hiervan zijn voorzien. Namens de voetbalvereniging Vorden heeft Herman Vrielink van de sponsorcommissie, Henri Barendsen bij aanvang van de wedstrijd Vorden – AZC bedankt voor deze geste en werd er een fraaie foto gemaakt met spelers, assistent scheidsrechter, Herman Vrielink, Henri Barendsen en de pupil van de week, Reind Krijt jr.

Barendsen is als sinds de begin jaren ’70 van de vorige eeuw sponsor van de voetbalvereniging Vorden. Sinds de invoering van shirtreclame in 1984 heeft eerst de naam van ‘Kluvers Sport Totaal’,  daarna ‘Sorbo’ en tenslotte ‘t Pantoffeltje’ op de voorkant geprijkt. Sinds 1995 is Barendsen ook de hoofdsponsor van v.v. Vorden en speelt het 1e elftal dus al 20 seizoenen met de naam van het staalbedrijf uit Vorden op de borst. Eerst nog in de geel-zwart gestreepte shirts en sinds het jubileumjaar 2004 in het traditionele zwarte shirt met gele baan. Dit jaar heeft Barendsen Staaltechniek Vorden BV een nieuw logo en een nieuwe huisstijl, waarin de kleur paars een prominente plaats in neemt, en vandaar dat gisteren het 1e elftal werd voorzien van nieuwe shirts met zowel op de voor- als de achterkant de naam van het bedrijf BSV, Barendsen Staaltechniek Vorden BV.

vorden-nieuwe-shirts-barendsen-staaltechniek-vorden