pupillendoeltjes

Vorden 26 maart 2015 – De 2e helft van het seizoen is goed begonnen en dit houdt in dat op ons Sportpark het ‘voetbalweekritme’ van twee keer trainen en zaterdags en zondags voetballen volop aan de gang is. Om ervoor te zorgen dat de organisatie rondom wedstrijden en trainingen betreffende materialen, ballen, velden, lijnen enz. enz. goed loopt, dienen wij hier en daar enkele verbeterpunten aan te brengen. Klik op ‘lees meer’ om de afspraken rondom de pupillendoeltjes nogmaals ter harte te nemen. Alvast bedankt!

In totaal zijn er naast, de vaste doelen op veld 1, 2 en 3, vier Mini-F doeltjes, 10 Pupillendoeltjes en 3 verplaatsbare grote doelen beschikbaar op de velden van v.v. Vorden. De Mini F-doeltjes worden alleen gebruikt tijdens de wedstrijden van de Mini F op zaterdagmorgen en dienen na de wedstrijd direct weer opgeborgen te worden achter de kantine op de daarvoor speciaal bestemde haken.

De 10 pupillendoeltjes worden door de week natuurlijk gebruikt tijdens de trainingen en dienen op donderdagavond na de laatste trainingen aan de zijkant van de oefenhoek (2) geplaatst te worden (naast tuinhuisje op speciaal grind platje). De overige 8 doeltjes zijn verdeeld over veld 1,2 en 3 en dienen na de laatste donderdagtraining aan de zijkant van veld 2 (over het hek aan de kant van de zandweg) of aan de zijkant van veld 3 (over het hek aan de kant van het zwembad). De doeltjes dienen dus NIET op het tegelpad tussen veld 1 en 2 neer gezet te worden en ook NIET tussen veld 2 en 3 tegen het hek. Zodoende kan op vrijdag de ‘veldploeg’ de lijnen goed kalken en de overige veldvoorbereidingen treffen en eventueel de maaiploeg het veld goed maaien. Op zaterdagmorgen dienen voor de pupillenwedstrijden per veldje twee doeltjes klaar gezet te worden. Na de laatste pupillenwedstrijden dient de gastheer (zaterdagmorgendienst) erop toe te zien en de betreffende leiders/ouders erop te attenderen om gezamelijk de pupillendoeltjes weer terug te zetten aan de zijkanten van veld 2 en veld 3.

De grote verplaatsbare doelen (één op oefenhoek en twee op veld 2 en 3) dienen op donderdagavond na de laatste training aan de zijkant van het veld geplaatst te worden (twee naast veld 2 over het hek aan de zwembadkant en één op de oefenhoek naast het tuinhuisje op het grind platje).