uitnodiging-nieuwjaarsreceptie-vorden-2017

Vorden 11 januari 2017 – Het bestuur heeft vorige week alle leden, donateurs, vrijwilligers en sponsoren van harte uitgenodigd voor de nieuwjaarsreceptie van v.v. Vorden op zondag 15 januari. Mocht deze uitnodiging aan uw aandacht zijn ontsnapt of mocht u via de mail deze uitnodiging per abuis niet hebben ontvangen, dan willen wij u graag via dit nieuwsitem uitnodigen om samen met ons komende zondag op een gezellige, informele wijze het sportieve jaar 2017 te openen!

Tijdens de nieuwjaarsreceptie zal er naast de nieuwjaarstoespraak, waarin voorzitter Marc van der Linden kort terug blikt op 2016 en de vooruitzichten op 2017 met u zal delen, ook aandacht zijn voor de jubilarissen, waarvan dit jaar een 60-jarige, vier 40-jarige en drie 25-jarige. Daarnaast zal er tijd worden ingeruimd voor twee bijzondere momenten waar wij als vereniging speciaal bij stil willen staan. De receptie start om 14.00 uur, waar na een inloop halfuurtje het officiële gedeelte van 14.30 tot 15.15 uur zal duren. Daarna is er tijd om gezellig bij te kletsen met een natje en een droogje en …..

Wij zien u graag 15 januari om 14.00 uur op ons Sportpark ‘t Grote Veld in kantine ‘de Ark’, tot Zondag !

uitnodiging-nieuwjaarsreceptie-vorden-2017