logo-vvv-erediv-pool-gz-150x180-1Zondag 21 december 2014 – Met een formidabele eindsprint is Hans Boers weekwinnaar geworden van speelronde 17.
Met nog 2 wedstrijden te gaan stond Hans nog niet in de top 10. Om 17.00 uur begonnen de wedstrijden tussen Liverpool en Arsenal en Granada en Getafe. Deze eindigden in respectievelijk 2-2 en 1-1. En dat was wat Hans precies voorspeld had en zodoende kwam hij met een superstip bovenaan de ranglijst en is weekwinnaar geworden.

Hiermee snoepte hij net de laatste weekprijs van 2014 voor de ogen van nummer 2, Nout Garritsen, weg. Hij eindigde met 65 punten op plek nummer 2. Gevolgd door Johan Barink, Herman Vrielink, Frank Nijenhuis en Rien Wabeke.

Het was een weekend waarin er eigenlijk weinig verrassingen waren. De top won al zijn wedstrijden en de onderste ploegen pakten bijna geen punten. Alleen FC Dordrecht wist een puntje in te lopen op de nacompetitieplekken.

In de tussenstand is Willem Lichtenberg de zogenoemde Herbstmeister. Hij heeft een voorsprong van 10 punten op de achtervolging. Deze wordt gevormd door Ronald de Beus en Rob Enzerink.

Voor de gehele stand ga naar Pool vv Vorden en daar zie je alle rangen en standen.

Rest ons om iedereen hele fijne feestdagen te wensen en een gelukkig en gezond 2015.

Groeten van de organisatie,

Mark Borgonjen