grote clubactie

Vorden 10 oktober 2016 – De voetbalvereniging Vorden houdt op woensdag 12 oktober as. haar jaarlijkse ‘Grote Clubactie Avond’. Op deze avond zullen alle jeugdleden van de F4 (JO9-4) t/m de A1 (JO19-1) per team, samen met de leider/trainer/ouder, alle straten van Vorden langs gaan om de loten direct te verkopen. Dit jaar heeft de v.v. Vorden 1250 loten gekocht en deze zullen voor 3 euro per stuk verkocht worden. Hierbij nog enkele wetenswaardigheden!

1. Dit seizoen loopt ook de A-jeugd (JO19-1 en JO19-2) mee met de Grote Clubactie.

2. Neem per groep klein geld (wisselgeld) mee, geel-zwart shirt of trainingsjack en heel veel goede zin!

3. Doe vandaag en morgen nog één keer een ‘APP’ of ‘Mailtje’ de deur uit als leider, zodat alle jeugdleden nog één keer op de hoogte worden gebracht.

4. Er is woensdagavond 12 oktober geen training in verband met de ‘Grote Clubactie’.

5. Alle teams krijgen 57 loten te verkopen en in totaal zijn dat er 1.250.

6. v.v. Vorden verkoopt niet via ‘voor verkoop’ en werkt dus ook niet met deurzegels. Woensdagavond verkopen wij de loten direct en er wordt dus ook direct afgerekend.

7. Heeft een huis een deurzegel, dan mag je nog gerust aanbellen. Mensen kunnen altijd voor twee of meerdere verenigingen een lot kopen.

Bekijk hier de wijkindeling met de te verkopen lotnummers en het draaiboek van de Grote Clubactie en informeer als leider/trainer alvast de ouders en de kinderen over deze activiteit. Ga met z’n allen voor het maximale resultaat en haal binnen 2 uur 3.000 euro op voor de club!

20160930-draaiboek-grote-clubactie

wijkindeling-met-lotnummers