Vorden, 24 april 2018 – Afgelopen zaterdag, voorafgaand aan de wedstrijd tegen Helios MO17-1, hebben de meiden van Vorden-Socïi MO17-1 nieuwe trainingspakken aangeboden gekregen van Grillroom Pizzeria Amon. Op onderstaande foto worden de beide eigenaren, Achmed en Jabil Jawad, bedankt voor hun geste door trainer Jan Schuppers en leidster Jeannete Hermsen.

Over Grillroom Pizzeria Amon

Bij Restaurant Amon kunt u elke dag in de week terecht, om met vrienden en/of familie een mals stuk vlees van de grill, een Italiaanse Pizza, een Pasta  of een verse Salade  te eten. Ook staat Amon  klaar om uw  feestjes te verzorgen in het restaurant, of bij u thuis door middel van een catering. Daarnaast, kunt u ook uw Pizza’s, Schotels en Broodjes bij ons op komen halen of thuis laten bezorgen.

website Grillroom Pizzeria Amon

Over Vorden-Socïi MO17-1

Sinds 2016 is er een samenwerking met v.v. Vorden en Socïi met de gehele meidenafdeling van de jeugd. Zodoende is er voor het tweede achtereenvolgende seizoen in alle leeftijdsklasses van het 11 tegen 11 voetbal een meidenteam geformeerd, nl. de MO13-1, MO15-1, MO17-1 en de MO19-1. Vorden-Socïi MO17-1 speelt dit seizoen in de 1e klas en wordt getraind door Jan Schuppers met als leider/coach Jeannette Hermsen. Het team is echt een mix tussen meiden uit Wichmond/Vierakker en Vorden en doet keurig mee in de 1e klas en staat met nog 4 wedstrijden te gaan op de 5e plaats tussen grote meidenclubs als FC Winterswijk, Longa’30, Ulftse Boys en Zelos.