Vorden, 6 november 2017 – Gisterenmiddag is voor het vijfde achtereenvolgende seizoen de presentatiegids gepresenteerd. Het symbolische 1e exemplaar werd uitgereikt aan Gijs van der Veen, speler van het 1e elftal en als vrijwilliger al een aantal seizoen actief als jeugdtrainer en dit seizoen begonnen als trainer van ons nieuwe G-team. De redactie had besloten om de gids te vergroten van 40 naar 48 pagina’s en de sponsorcommissie heeft ervoor gezorgd dat alle 42 advertenties binnen de korste keren waren verkocht. In de presentatiegids van het seizoen 2017-2018 staan alle 35 teams van v.v. Vorden met een prachtige elftalfoto en de bijbehorende namen.

Onze onvolprezen clubfotograaf Johan Bolink heeft in de afgelopen zeven weken alle elftallen op de foto gezet en naast de website staan deze foto’s ook allemaal in de presentatiegids. Iedere foto is keurig met twee of drie rijen, coaches en trainers aan de zijkant met geel-zwarte coachjas en de keepers allemaal netjes in het midden. De vier combinatieteams met onze buurverenigingen sv Socïi en sv Ratti zijn ook keurig afgebeeld en zodoende is er in deze overwegende geel-zwarte gids ook plaats voor enkele groene en rode tinten.

De redactie wil allereerst Dinant Hendriksen bedanken voor het opmaken van de gids, de sponsorcommissie voor het aanbrengen van de 42 adverteerders, Johan Bolink voor het maken van de elftalfoto’s en de vrijwilligers (familie Rondeel en Jan&Willemien Hulshof) voor het rondbrengen van de gidsen. Er is besloten om de gids per huishouden/adres te bezorgen, dus gezinnen met 2,3 of 4 leden, vrijwilligers of donateurs van de club krijgen 1 exemplaar.

Johan zijn fototoestel haperde gisterenmiddag onverwachts dus is er geen foto beschikbaar van het moment dat de presentatiegids is overhandigd, maar in de reportage van Johan tijdens de wedstrijd tegen SML stond ook een fraaie actiefoto van Gijs. (klik op de foto voor een totale reportage van Vorden-SML).