jordi houwen scheidsrechter

Vorden 8 september 2016 – Het startsein staat weer op groen, want de competitie 2016 – 2017 is weer begonnen en dat geldt uiteraard ook voor onze vrijwillige jeugdscheidsrechters op zaterdag. Wat jeugdscheidsrechters betreft is het zogezegd een wat ‘valse start’  want de komende tijd hebben wij vooral bij de junioren en D-pupillen een fors te kort aan jeugdscheidsrechters i.v.m. blessures, ziekte en werk. Allemaal plausibele redenen en allesbehalve onwil van onze vrijwillige jeugdscheidsrechters, maar het zorgt wel voor serieuze planningsproblemen en voor de komende 5 á 6 zaterdagen zoeken wij dan ook (tijdelijke) jeugdscheidsrechters.

Graag jullie aandacht en positieve insteek om deze situatie ten goede te keren. We zullen zo veel mogelijk actie ondernemen om eigen leden, leden bij andere clubs e.d. te vragen een wedstrijd te willen fluiten. En bedenk goed, iedere voetballer of voetballiefhebber kan een D-pupillenteam of een C-juniorenteam in de B-categorie fluiten, want je bent veel meer een spelleider dan een scheidsrechter!

Ook vragen wij de desbetreffende leiders en trainers van alle teams op ; mogelijk zelf initiatief te nemen de wedstrijd te fluiten(of zelf iemand te regelen) indien er geen jeugdscheidsrechter is aangesteld. Uiterlijk woensdag voor de aanstaande speeldag worden de leiders/trainers bericht indien er geen jeugdscheidsrechter voor hun team beschikbaar is. Kijk op de website naar het wedstrijdprogramma en bekijk voor welke teams nog geen scheidsrechter is gepland.

Oproep:

Wie wil & kan een keer op zaterdag een wedstrijd fluiten ? Tijdstip + welk team in overleg, opgave en/of vragen :

Gerrit Bijenhof –  gerrit@bijenhof.nl –   06 53845299