vrijwilliger

Vorden 17 maart 2016 – Aanstaande zaterdagavond staat ‘de Vrijwilligersavond’ op het programma en daarvoor zijn alle vrijwilligers met hun partner uitgenodigd. Tijdens deze gezellige avond, die door het bestuur gratis wordt aangeboden voor alle vrijwilligers, zal er een fraaie, leuke  en onderhoudende voetbalquiz gehouden worden. Een werkgroep (ook vrijwillig!) heeft de handschoen opgepakt en organiseert deze pubquiz, waarbij natuurlijk ook enkele passende prijzen te winnen vallen!

Bent u scheidsrechter, trainer, leider, barmedewerk(st)er, commissielid, lid van de onderhoudsploeg, lid van de toernooiorganisatie, maakt u de kantine schoon of zit u in de webredactie of zet u zich op een andere wijze vrijwillig in voor onze club? Kom zaterdagavond in de kantine van onze club en geniet met elkaar van een gezellige avond!

Klik op de uitnodiging voor nog meer informatie: uitnodiging vrijwilligersavond 2016