supporters in kantine

Vorden 17 mei 2015 – Gisterenavond heeft het 1e elftal de jaarlijkse supportersavond georganiseerd. In een gezellige en volle kantine werd er o.a. genoten van de relaxte sfeer, het heerlijke warme/koude buffet van ‘de Reehorst’, de prima bediening van de spelers van het 1e elftal en de prijswinnaars van ‘Pilsje op je hoofd of Pilsje in de hand’.

Vorig seizoen is de doelpuntenactie in het leven geroepen, waarbij supporters van het 1e elftal een speler kunnen ‘sponsoren’ voor een vast bedrag per gescoord doelpunt. De totale opbrengst van deze actie wordt toegevoegd aan het teambudget en van daaruit worden er diverse zaken geregeld en betaald. Zo financieert het 1e elftal voor een gedeelte het trainingskamp in Noordwijk, doen zij een bijdrage voor het aanschaffen van materialen en betalen zij ook mee voor kleding ‘voor en na de wedstrijd’. Als dank voor de bijdrage aan deze doelpuntenactie organiseert het 1e elftal aan het einde van het seizoen altijd de supportersavond.

Gisterenavond was het weer zover en samen met selectie en begeleiding waren ruim 100 mensen aanwezig en heeft iedereen een zeer geslaagde avond gehad. Na een welkomswoordje van trainer Michel Feukkink werd het koude&warme buffet geopend dat samen met de Reehorst (waarvoor dank Arend Verbeek!) was samengesteld en werd opgediend door 7 spelers van het 1e elftal. Tegelijkertijd werd ook voor het ‘natje’ gezorgd en liepen de overige spelers of als barman of als volleerde serveerders door de kantine, bij gestaan door de ervaren kantinevrijwilligers Greta Greven en Willemien Hulshof.

Halverwege de avond werden er ook nog drie prijzen verdeeld, namelijk ‘een avondje oppassen/of fungeren als ‘bob’, een ontbijtje op bed of een dag mee lopen met de hoofdtrainer Michel Feukkink. Deze drie prijzen konden verdiend worden door een variant op ‘petje op/petje af’, want er moesten allerlei vragen beantwoord worden met ‘pilsje op je hoofd/pilsje in de hand’.  Uiteindelijk kwamen er twee prijswinnaars naar voren omdat Huub wist dat Vorden 1 voor dit seizoen het laatst had gewonnen van PAX in 2002, terwijl Siebren dacht dat het 1978 was. Tom Schotsman werd de andere winnaar, omdat hij bij de laatste vraag wist dat Sonny Silooy de beslissende penalty miste tegen Juventus in de finale van 1996, terwijl de twee andere finalisten dachten dat het Edgar Davids was. Huub en Tom mochten daarna de vrouwelijke winnares uit kiezen en dat werd Lisa, de vriendin van Rick. Met hun drieën mochten zij een graai doen in de prijzenpot en zodoende kreeg Huub ‘een ontbijtje op bed’ en dat dient verzorgd te worden door ‘Ed en Willem Bever’ (Gerrit W. en Eddy H.), kreeg Tom de prijs om twee spelers van het 1e elftal uit te kiezen om als ‘bob’ te fungeren. Na enig teamberaad (Warken United) werd besloten om hiervoor Michel en Ollie voor te vragen. De laatste prijs was voor Lisa en zij mag bij een wedstrijd naar keuze een dag mee lopen met hoofdtrainer Michel Feukkink.

De avond werd daarna gezellig afgesloten met een praatje hier, ff nakaarten op het seizoen daar en nog maar weer een keer genieten van de foto’s van het kampioensfeest.