Vorden 18 mei 2017 – De sponsorcommissie van v.v. Vorden is niet alleen druk in de weer om telkens nieuwe sponsoren te vinden in de vorm van shirt, bord, advertentie of mediasponsoren, maar zij zijn ook erg tevreden en blij met de bestaande ongeveer 125 sponsoren bij onze club. Om deze sponsoren te bedanken en ‘iets’ terug te doen hebben zij dit seizoen een ‘sponsoravond’ georganiseerd met als gastspreker Ronnie Degen van ‘De Feestfabriek B.V.’, organisator van de Zwarte Cross en Manana-Manana. Al met al is het een zeer geslaagde avond geworden met een opkomst van 45 personen en een zeer aantrekkelijk en interessant verhaal over het ontstaan en ontwikkelen van het grootste familiefestival van Nederland met 220.000 bezoekers in 4 dagen tijd.

Over de Feestfabriek en gastspreker Ronnie Degen

De feestfabriek is het bedrijf achter de festivals zoals Zwarte Cross en Mañana Mañana  dat overigens dit jaar van 15 t/m 18 juni voor het eerst in Vorden wordt gehouden. Ronnie Degen blijkt een uitstekend spreker en hij voerde deze sponsoravond bij v.v. Vorden zijn publiek mee als eerste door de geschiedenis van Jovink en de Voederbietels, ten tweede door de ontwikkeling van de Zwarte Cross van een kleine, half illegale cross tot één van de grootste evenementen in Nederland en tenslotte door de laatste ontwikkelingen van het festival Mañana Mañana. Hij verlichtte zijn verhaal met korte filmpjes en anekdotes en boeide op deze wijze de aanwezige 45 sponsoren.

Over v.v. Vorden

De voetbalvereniging Vorden heeft op dit moment 500 leden en in totaal 21 jongens jeugdteams en 4 meiden jeugdteams, 5 seniorenelftallen en een 35+ en 45+ afdeling. Er bestaat sinds drie jaar een samenwerking met de juniorenafdeling en de meidenteams van buurtvereniging Socïi en ook met de ‘andere buurman’ sv Ratti zal er in de nabije toekomst samen gewerkt worden. v.v. Vorden is een actieve, sociale en ambitieuze club waar zowel prestatief als recreatief gevoetbald wordt, voor ieder op zijn gewenste niveau. Met ongeveer 125 sponsoren in de vorm van shirtsponsoring, bordsponsoring en mediasponsoring (o.a. presentatiegids) is onze club zeer tevreden met de ondersteuning en betrokkenheid van het vordense bedrijfsleven en directe omgeving. Voor een vereniging als v.v. Vorden is de ondersteuning van sponsoren onmisbaar en het totale bedrag aan sponsoring, samen met de contributie en kantine-inkomsten de belangrijkste pijlers van de club, bedraagt ongeveer 25% van de begroting. De sponsorcommissie draagt de zorg over het sponsorbestand en is ook altijd bezig om binding en betrokkenheid te creëren waardoor sponsoring een één-tweetje wordt tussen de vereniging en haar leden en het bedrijfsleven in Vorden en direct omgeving.

Hieronder staan enkele foto’s van de sponsoravond met gastspreker Ronnie Degen en klik hier voor een leuk en interessant artikel in de NRC over Ronnie Degen.