wikee de viking 5

Vorden 30 mei 2015 – Vandaag is de laatste zaterdag van de maand mei en traditioneel betekent dit bij v.v. Vorden : Wikee de Viking! Met dit schitterende voetbalspektakel neemt de gehele vereniging afscheid van het seizoen. Vanochtend komen alle pupillen- en juniorenleden van de Mini F t/m de B2 in actie op een onderling toernooi en vanaf vanmiddag 13.30 begint het grote seniorentournooi om de ‘Wikee de Viking trofee’ en vanavond wordt het geheel afgesloten in de grote feesttent achter de tribune.

Het ochtendprogramma zal rond 12.00 uur in de tent worden afgesloten waar een eind komt aan het seizoen voor de gehele jeugdafdeling. Op dat moment zullen de kampioensteams van Vorden E1, F1, E3, F3 en B1 rond gereden worden op de ‘platte kar’ door het dorp, en als echte kampioenen gehuldigd worden.

Vanavond wordt rond 19.30 de finale’s gespeeld van het officiele Wikee de Vikingtoernooi bij zowel de senioren, de 37,5 + competitie en vrouwen. Vanaf 20.00 uur wordt het voetbalfeest voort gezet in de grote feesttent waar ‘de jongens uut de Höve’ de boel op de kop gaan zetten.

Wij wensen de Wikee de Vikingcommissie, de jeugdcommissie, alle vrijwilligers op en rond de velden en vooral alle deelnemers vandaag heel veel plezier en mooie (voetbal)momenten, zodat wij met deze prachtige dag afscheid kunnen nemen van het succesvolle en mooie seizoen 2014-2015!

wikee2014-016