Vorden, 20 november 2018 – Maandagavond werd met een ijzige, snijdende wind op ons Sportpark ‘t Grote Veld de onderlinge wedstrijd tussen het G-team van v.v. Vorden en de dames van Vorden VR1 gespeeld. Onder grote publieke belangstelling en voorzien van ijsmutsen, thermoshirts en handschoenen werd het een prachtige wedstrijd waarin het G-team van Vorden maar liefst drie keer wist te scoren. De meiden van Vorden VR1 deden het nog iets beter en wisten vijf keer het net te vinden, maar alle aanwezige supporters en overige belangstellenden die vaker de verrichtingen van het G-team bekijken waren het volledig met elkaar eens: ‘Wat gaat het team vooruit en wat mooi om te zien dat er met een jaar geleden al zo goed voetbal op de mat wordt gelegd!’ Dinsdagavond werd onder dezelfde omstandigheden de wedstrijd van ‘Onder 21’ gespeeld.Dinsdag werd er wederom een avondwedstrijd gespeeld en kwam het ‘Onder 21’ team in actie tegen De Tubanters 1896. Het team, bestaande uit spelers uit het 1e, 2e, 3e en de JO19-1 met een leeftijd onder de 21 (op 1-9-2018) en twee dispensatiespelers onder de 23, speelde haar derde wedstrijd in de poule nadat het eerder al had gewonnen van Concordia Wehl en verloren heeft van Sportclub Deventer. De wedstrijd begon om 20.00 uur en met wederom een ijzige wind en gevoelstemperatuur van -3 graden, waren de ijsmutsen, thermoshirts en handschoenen weer uit de kast gehaald. Vorden stond halverwege de wedstrijd met 2-1 voor, maar verloor uiteindelijk met 6-3 deze attractieve, met veel tempo en snelheid gezegende wedstrijd.De meiden van Vorden VR1 die gisteren op een half veld met ‘7 tegen 7 ‘ met 5-3 wonnen van Vorden G-team.

Kevin Vliem in actie op veld 2 tegen Twenthe Goor in de ‘Onder 21’ competitie van het seizoen 2016-2017.