Vorden, 9 mei 2018 – Nadat de G-voetballers van v.v. Vorden sinds september wekelijks op maandag een training volgen, komen ze nu ‘echt’ in actie want maandag 14 mei om 19.45 uur staat de eerste wedstrijd op het programma. Onder leiding van de trainers Gijs, Henri en Dick, verzorging van Wim en ondersteuning van leidster Jet heeft het G-team zeker vorderingen gemaakt en hebben zij het voetbalspel na ongeveer 15 trainingen al behoorlijk onder de knie. De begeleiding is druk bezig geweest om een eerste wedstrijd te organiseren en gelukkig is Basteom bereid gevonden om een team samen te stellen die als tegenstander wil fungeren voor Vorden G.

Kom maandagavond 14 mei om 19.45 uur naar ons Sportpark om het G-team aan te moedigen en hun te ondersteunen bij hun debuut als elftal in een echte wedstrijd. Wij wensen de G-spelers natuurlijk heel veel plezier en succes en willen hierbij het team van Basteom alvast bedanken voor hun medewerking!