Vorden E1

Dinsdag 16 september 2014 – Één van de belangrijkste wensen/eisen in het plan van aanpak voor de nieuwe website was een uitgebreide fotopagina waardoor een goed en uitgebreid beeld ontstaat van de gehele vereniging. Op deze website die op 5 september ‘live’ is gegaan is een aparte rubriek aangemaakt die hieraan voldoet.

De webredactie heeft in eerste instantie gekozen om belangrijke wens uit het vooronderzoek in vervulling te laten gaan door de belangrijke momenten uit de historie van de vereniging vast te leggen en tevens een apart hoofdstuk aan te maken met alle kampioenschappen en promoties van Vorden 1. Daarnaast is er speciaal voor de jeugdafdeling een rubriek aangemaakt, waarin door de vele foto’s een goed beeld ontstaat van deze uitgebreide en actieve afdeling binnen onze club.  De webredactie heeft de beschikking over vele digitale foto’s en zal in de komende weken/maanden deze pagina dan ook nog regelmatig aanpassen, maar zij houdt zich natuurlijk ook aanbevolen als er nog meer tips zijn om aparte fotorubrieken te maken.

Naast deze fotopagina zijn wij in de prettige omstandigheid dat twee huisfotografen bij onze club een aparte website hebben met daarop allerlei foto’s van onze vereniging. Ieder weekend, als Johan Bolink en Rob Immink op het Sportpark zijn geweest, kunt u op de website van beide fotografen de fraaie resultaten zien van diverse wedstrijdbeelden of andere gebeurtenissen. In het menu ‘Foto’s’ kunt u doorklikken naar de websites van Johan Bolink en Rob Immink en hierop staan op dit moment mooie exemplaren van o.a. Vorden 3 en Vorden MC1D (meidenteam).

Voor de presentatiegids en de teampagina’s op de website worden er wederom teamfoto’s gemaakt. Johan Bolink is afgelopen weekend begonnen en in de komende 2 weken zal hij de overige teams op de gevoelige plaat zetten. Bij Vorden 1, 3, 4, 6, A1ta, B2, C2, C4, D1, D3, D4, E1, F1 en F2 kunt u de resultaten al zien.

vorden 3 tegen voorst 3 Waarleweg 1929-1945