flessenactie-2017-1

Vorden 7 januari 2016 – Vandaag zullen de jeugdleden van v.v. Vorden langs de huizen gaan in Vorden en Wichmond om zoveel mogelijk ‘statiegeldflessen’ en overig glaswerk op te halen. De flessenactie wordt sinds enkele jaren ook door getrokken naar de flessenautomaat bij de AH Grotenhuys in Vorden, want hier kan men de gehele week de gele button gebruiken om zodoende het statiegeld ten goede te laten komen aan de voetbalvereniging Vorden. Klik op ‘lees meer’ voor de wijkindeling.

De wijkindeling was dit jaar nog al een heel gepuzzel, omdat er ook enkele teams mee doen aan de zaalvoetbalcompetitie in de regio IJsselstreek. Toch is het weer gelukt om de diverse jeugdteams onder te verdelen, waarbij er ook enkele pupillenteams zijn die zelfs eerst een potje voetballen en daarna nog mee doen met de flessenactie!

Klik op het volgende document voor de wijkindeling:  flessenactie

flessenactie-2016-3