Vorden D1Vorden 2 januari 2015 – De flessenactie is net als vorig jaar al op vrijdag begonnen, want via een samenwerking met onze sponsor AH Grotenhuys staan jeugdleden vandaag bij de ingang van de winkel. Mocht u namelijk besluiten om vandaag al flessen in te leveren bij AH Grotenhuys dan kunt u dit via de v.v. Vorden doen en zodoende de vereniging steunen.

Morgenvroeg gaan alle jeugdleden van v.v. Vorden de deuren langs om tussen 10.00 uur en 12.00 uur zoveel mogelijk statiegeldflessen en witte,bruine en groene flessen op te halen. Op de foto zien wij enkele spelers van Vorden D1 die bij de ingang van AH Grotenhuys staan om namens de vereniging de clubkas te spekken via de statiegeldflessenactie.