vorden fc eibergen

Vorden 14 september 2014 – Op de eerste volledige competitie speeldag bij v.v. Vorden hebben  drie elftallen gewonnen en werden er even zovele verliespartijen genoteerd. Kijk via de button ‘wedstrijdverslagen’ voor een uitgebreid verslag van de diverse elftallen.

Vorden 1 behaalde zijn tweede overwinning uit even zovele wedstrijden. Na de 1-0 vorige week tegen VVO werd er nu met 1-2 gewonnen van FC Eibergen. Op het nieuwe hoofdveld van de fusieclub uit 2007, waar in dit seizoen een prachtig sportpark zal verrijzen, behaalde de equipe van Michel Feukkink een verdiende overwinning door doelpunten van Erik Oldenhave en Rick Schröer. Het 2e elftal speelde vandaag in Hengelo (OV) tegen Tubantia 3 op het prachtige sportpark van de maar liefst 1200 leden tellende voetbalvereniging. Net als vorige week tegen FC Eibergen 3 kon de ploeg van Wilbert Grotenhuys ook nu wederom een voorsprong niet over de eindstreep trekken. Na een 0-1 ruststand werd het uiteindelijk 3-1. Het 3e elftal behaalde een keurige 3-0 overwinning op Voorst 2 en doelman Job Wijs zorgde hierdoor dat hij zowel met zijn eigen team (A1) als bij het 3e elftal twee keer ‘de nul’ hield.

Vorden 4 en Vorden 6 konden de competitie niet beginnen met een overwinning, want zowel het 6e elftal (tegen Rood Zwart) als het 4e elftal (uit tegen Sp. Brummen) moesten een nederlaag accepteren. Vorden 5 behaalde een ‘makkelijke’ overwinning, want er kwam een 4-0 overwinning op papier te staan tegen WVV uit Hengevelde als kon het elftal van Thijmen Wentink eerder aan het verdiende biertje dan verwacht ……