Vorden, 19 juli 2018 – Na de laatste competitiewedstrijden eind mei stonden er in de maand juni en de eerste weken van juli nog steeds genoeg in de agenda van de v.v. Vorden en waren er activiteiten zoals de ledenvergadering, de avondvierdaagse, toernooien, klussendagen, vergaderingen en natuurlijk de verschillende teamuitjes (zie stukje hieronder). Vanaf afgelopen weekend is het echt zomervakantie en zal alleen onze ‘veldmanager’ nog regelmatig aanwezig zijn voor het sproeien en onderhouden van de velden. Wij willen als bestuur dan hierbij ook alle leden, donateurs, vrijwilligers, sponsoren, supporters, leden van de club van 50 en ouders en broertjes en zusjes van onze jeugdleden een hele fijne zomervakantie wensen en tot over 5 weken!

De maand juni en zelfs nog in de eerste weken van de maand juli staat altijd in het teken van de teamuitjes. Waar jeugdteams met de begeleiding en de ouders vaak een BBQ organiseert en dit vooraf laat gaan aan een wedstrijdje ‘ouders tegen de kinderen’, gaan de oudste jeugdteams (JO19 en MO19) zelfs een weekendje weg en worden o.a. Antwerpen, Groningen en Utrecht onveilig gemaakt. Vorden 3 is dit jaar naar Utrecht geweest en hieronder kunt u de ervaringen van dit team terug lezen….

In het weekend van 9 en 10 juni stond het uitje van Vorden 3 gepland. Nadat er in het Stay Ok hotel in Utrecht ingecheckt was werd de stad “onveilig” gemaakt. Na eerst een hapje gegeten te hebben moest er een opdrachtenspel uitgevoerd worden. De opdrachten moesten met een camera vastgelegd worden. Later op de dag werd het nachtleven verkend, en we moesten vaststellen dat Utrecht daar uitermate geschikt voor is. De volgende morgen terug naar het basiskamp “De Herberg”. De inwendige mens werdt versterkt voordat we naar Free Wheel verkasten. Daar hebben we de omgeving rondom Vorden verkend met de solex. Het weekend eindigde op het terras van Bosrestaurant De Reehorst.  Vrouwen en kinderen waren ook weer van de partij en sloten we af met een barbeque. Daarmee leek het seizoen afgesloten, maar dat bleek niet helemaal te kloppen. Jeroen had van alle  foto’s en filmpjes die gemaakt waren  een heuse “Vorden 3 movie” gemonteerd. Zo zat de hele club afgelopen wekend opnieuw bij elkaar, en nu in het eigen clubhuis. Nadat we de Belgen zagen winnen van Brazilië, was het tijd voor de hoofdact. Het was één aaneenschakeling van allerlei hilarische gebeurtenissen, zodat er smakelijk gelachen kon worden. Zo konden we alle vrouwen en moeders  gerust stellen dat er geen rare dingen zijn gebeurt. De “film” staat keurig op een USB stick en wordt tussen allerlei gezinnen al uitgewisseld om eens een avondje slapstick te kijken. Ongetwijfeld komt er nog een keer een mindere trainingsavond waarbij de film opeens weer voorbij komt ……….