Michel Feukkink

Zondag speelt Vorden 1 haar eerste uitwedstrijd tegen FC Eibergen. Vorden-trainer Michel Feukkink kijkt alvast vooruit en blikt ook nog even terug op de voorbereiding.

Zondag een terechte overwinning tegen VVO?

Terecht, vind ik een groot woord als je de wedstrijd hebt gezien vond ik de eerste helft wij de bovenliggende partij en de tweede helft VVO.
Dus een gelijkspel was meer de verhouding geweest.

Hoe belangrijk zijn gelijk deze eerste 3 punten?

Dat is natuurlijk altijd lekker om met 3 punten te starten zeker een eerste wedstrijd van het seizoen , want je weet je nooit waar je staat.

Even terugkijkend naar de voorbereiding: hoe is deze verlopen?

Rommelig, veel vakantie wisselingen nooit de groep helemaal compleet en een iets andere voorbereiding dan normaal dan kan ik zeggen dat het niet JE van HET was.

Dit is het 3e jaar in de 3e klasse, kun je zeggen dat Vorden inmiddels is gewend aan het niveau en daardoor mee moet kunnen doen bovenin?

Dat is een lastige vraag met zoveel nieuwe clubs is er ook weer een ander nivaeu , maar goed als we de prestatie van vorig jaar kunnen benaderen dan zijn we goed op weg.

Zondag uit naar FC Eibergen. Een bekende tegenstander. Wat verwacht je?

Eibergen is altijd een dubbeltje op zn kant we hebben seizoenen gehad dat wij 2 maal wonnen en afgelopen seizoen was het onze tegenstander wie 6 punten van ons won. Dus laten wij dit seizoen weer de punten pakken…