wikee de viking 5

Vorden 29 mei 2016 – Het lijkt allemaal zo eenvoudig, omdat het zo gewoon is en al jaren zo gaat, maar het blijft natuurlijk bijzonder dat de slotdag van het seizoen bij v.v. Vorden zo’n geweldige happening is met voetbal, spektakel, eensgezindheid, heel veel gezelligheid en zo rond de 1000 bezoekers over de gehele dag. Het Wikee de Viking toernooi is inmiddels een begrip geworden en ook gisteren was het wederom een zeer geslaagde dag met zowel in de ochtend bij het Mini Wikee voor de jeugd, als s’middags bij het enige echte Wikee de Viking toernooi als s’avonds in de tent een enorm positieve en enthousiaste sfeer.

Het evenement valt en staat natuurlijk bij de inzet van de vele vrijwilligers. Allereerst verdient de Wikee-commissie een groot compliment en zijn wij als v.v Vorden veel dank verschuldigd aan Wilco, Kees, Joanne, Erwin, Harry, Gert en Daniël voor hun inzet voor, tijdens en na dit evenement. Maar met een dag als gisteren waar s’morgens 180 voetballers en ongeveer 150 ouders en nog zo’n 50 leiders, trainers en coaches aanwezig zijn en s’middags 360 voetballers en 200 overige bezoekers en s’avonds zo’n 350 á 400 mensen in de tent het grote feest beleven, wordt er ook veel inzet en energie gevraagd van vrijwilligers op facilitair gebied, in de horeca, als scheidsrechter, als jeugdcommissie en links en rechts overige hand- en spandiensten. Namens het bestuur van de v.v. Vorden willen wij al deze vrijwilligers (zo’n 50 over de gehele dag geteld) enorm bedanken voor hun inzet en tijd die zij besteden aan de club en er mede voor hebben gezorgd dat het werkelijk een Topweekend is geweest bij v.v. Vorden.

Wikee 9

Wikee 8