2269Woensdag 14 december – De eerste helft van de competitie zit er op. Dus de laatste tussenstand bij de topscorers van 2016 is opgemaakt en Erik Oldenhave is de herbstmeister geworden.

Het 1e deel van het seizoen waren het de middenvelders die verrassend de ranglijst domineerden. Eerst was het Jan Groot Jebbink die een aantal weken aan de leiding ging en de afgelopen weken was het Erik Oldenhave die bovenaan de ranglijst stond

Erik voetbalde afgelopen zondag wel met Vorden 3, maar kwam niet tot scoren in de met 0-2 verloren wedstrijd tegen HC’03. Toch blijft aan kop en gaat hij als herbstmeister de winterstop in.

De aanvallers beginnen echter langzaam maar zeker warm te draaien en de nodige goals mee te pikken. De verschillen op de ranglijst zijn dan ook heel erg klein en er is echt nog niets te zeggen over wie er in mei bovenaan staat.

Want na Erik staan de aanvallers Sven Hendriks, Frank Hiddink en Ate Barendsen. De 2 laatstgenoemde wisten afgelopen zondag in de met 4-0 gewonnen wedstrijd tegen Babberich beiden te scoren en schoven daardoor weer een stukje dichter richting Erik.

Voor de gehele stand ga naar Wedstrijden en klik op Topscorer