vorden jeugd 5 december

Vorden 11 maart 2016 – Na alle afgelastingen en half afgewerkte competitierondes zal er het komende weekend dan eindelijk een compleet competitieprogramma met 34 uit- en thuiswedstrijden worden afgewerkt. Vanavond spelen de drie 35 teams in Lochem en Zutphen hun 2e ronde in de voorjaarscompetitie, morgen zal er zowel in Vorden (12) als Wichmond (2) 14 thuiswedsrijden worden afgewerkt. Ook de Mini F komt in actie en zij gaan op bezoek in en tegen Gorssel en op zondag komen vier van de vijf teams in actie, omdat het 3e elftal een vrije(!) speeldag heeft.

Voor één team zal het sowieso een hele bijzondere zaterdag worden, want Vorden F5 mag morgen voor het eerst een echte competitiewedstrijd spelen, met een echte warming up, echte biddons, een echte scheidsrechters, echte wissels een echte aftrap en hopenlijk (als is het maar één keer) ook nog echt juichen.

Wij wensen alle spelers, trainers, leiders, grensrechters, commissieleden, kantinemedewerk(st)ers, ouders, supporters en natuurlijk ook de tegenstanders heel veel plezier met dit eerste volledige voetbalweekend!

Vorden A2 tegen Babberich A1