Het komend weekend zal er voor het eerst volgens de nieuwste ‘Corona-maatregelen’ gevoetbald worden, dus zonder publiek en de kantine dicht. Ook bij v.v. Vorden zijn de regels doorgevoerd en is alles in gereedheid gebracht om toch de diverse elftallen te kunnen laten voetballen. Wij hebben gemerkt dat de afgelopen dagen direct door de verschillende geledingen binnen onze club het goed is opgepakt en een ieder zich schikt naar de nieuwe regels. Zo zijn de avondtrainingen goed verlopen, verliep de eerste woensdagmiddagtraining goed zonder publiek en waren er geen toeschouwers bij de doordeweekse wedstrijden van het 1e elftal en de JO15-1. Iedereen krijgt vandaag nogmaals een mail met daarin de regels en afspraken die in ieder geval voor de komende 3 weken (t/m 20 oktober) gelden. Laten wij het samen op pakken, samen na leven en er samen zo goed mogelijk mee omgaan, zodat er in ieder geval lekker gevoetbald kan blijven worden.

Hierbij nog een aantal extra vermeldingen rondom de afspraken en regels die vanaf 29 september tot en met (voorlopig) 20 oktober gelden binnen onze vereniging:

• Tijdens wedstrijden op zaterdag en zondag, maar ook eventueel door de week, is er altijd een coördinator aanwezig vanuit de club
  • Tijdens de pauze van de wedstrijden kan er gewoon gebruik gemaakt blijven worden van de kleedkamers. Er zal ook ranja cq. thee verzorgd worden voor alle teams.
  • Wedstrijdbesprekingen dienen voor JO19 teams en senioren gehouden worden in één van de tenten of op de tribune. In ieder geval niet in de ‘oude bestuurskamer/’De Tackle’
  • Wij adviseren vriendelijk doch dringend om bij uitwedstrijden in de auto mondkapjes te dragen. Dit geldt voor alle leden van de JO13.

Klik hier voor het ‘Corona-protocol’ en de gemaakte afspraken bij v.v. Vorden

Heel veel plezier en succes het komend weekend en ‘Take Care’!