JO9-3

Vorden 28 augustus 2016 – Afgelopen week is Johan Bolink begonnen met de eerste elftalfoto’s en zodoende zijn de teampagina’s van deze website van het 1e, 2e, 3e, JO19-2, JO17-1, JO17-2, MO17, MO15, JO13-3, JO11-3, MO11-5, JO9-2 en JO9-3 bij gewerkt. Hieronder is het aangepaste schema weer gegeven waarin de overige teams/elftallen staan vermeld voor de komende twee weekenden. In de komende week zullen op de teampagina’s ook de namen van de spelers en de namen van de leiders/trainers komen te staan.

Voor enkele elftallen is er, vanwege beschikbaarheid van de fotograaf en het speelschema van de KNVB, gekozen om tijdens een uitwedstrijd de foto te maken. Voor deze teams geldt dat er vanaf het Sportpark vertrokken moet worden en vlak voor vertrek (zie tijden op schema) met de teamkleding de foto te maken. De spelers kunnen daarna de kleding aan houden en vertrekken naar de uitwedstrijd. Wij hopen op begrip van het betreffende teams en bedanken de leiders bij deze alvast voor de moeite.

Voor alle leiders en trainers is er een geel-zwarte polo beschikbaar en een geel-zwart regen/windjack. Deze liggen allemaal klaar in de nieuwe kleding/materiaalkast waar voor ieder team een speciale locker beschikbaar is. Wij willen vragen om op de teamfoto als leider/trainer zoveel mogelijk deze geel-zwarte polo’s of jacks te dragen.

Het nieuwe aangepaste schema voor de komende 2 zaterdagen (3 en 10 september): fotoschema elftallen

JO11-5M