vorden kuijper

Vorden 14 februari 2015 – Afgelopen maand heeft de Kuijpercommissie bekend gemaakt dat dit jaar voor de laatste keer het Wim Kuijpertoernooi wordt georganiseerd. De toernooicommissie wil daarom met het 25e Wim Kuijpertoernooi op 22 en 23 augustus, een periode van 25 jaar internationaal D-jeugd toernooivoetbal op een waardige en succesvolle manier afsluiten.

De organisatie heeft de de eerste deelnemers voor het 25e Wim Kuijpertoernooi bekend gemaakt. Natuurlijk is er een selectie van vv Vorden aanwezig en daarnaast zijn de nederlandse deelnemers PSV, AZ en de winnaar van vorig jaar Feyenoord ook zeker van deelname.

Op dit moment heeft de organisatie naast de vier nederlandse clubs drie internationale deelnemers weten te strikken, namelijk Bayer Leverkusen, Middlesbrough en KRC Genk waarmee dus in ieder geval Duitsland, België en Engeland zijn vertegenwoordigd.

De organisatie is dus nog druk bezig om de laatste vier clubs toe te voegen aan het deelnemersveld van het 25-jarige Wim Kuijpertoernooi. Houd via de website http://www.kuijpertoernooi.nl en de social media kanalen van het Wim Kuijpertoernooi het laatste nieuws in de gaten.

voetbal vorden kuijper