Vorden, 3 juni 2018 – In de 2e klasse I, de competitie waar Vorden 1 voor het 3e achtereenvolgende jaar een keurige plek in het linker rijtje heeft behaald, is vandaag de nacompetitie begonnen en daarin zijn direct al een aantal beslissingen gevallen. Zo verloor DVC uit Didam haar wedstrijd in de promotie-nacompetitie van SC Bemmel en weet dus dat zij volgend seizoen wederom in de 2e klasse zullen spelen. Spero en WAVV wonnen hun wedstrijd en spelen nu de halve finale op 10 juni en hebben dus nog steeds kans op een plek in de 1e klas. Samen met de periodewinnaars van 3C en 3D spelen Concordia Wehl en SML voor klassenbehoud en zij hebben de eerste horde goed genomen. Beide clubs spelen nu in de halve finale en hebben dus nog steeds kans voor die ene plek in de 2e klasse I.

Spero speelt uit tegen SC Bemmel en WAVV uit tegen MVV’29

Concordia Wehl speelt thuis tegen MASV en SML speelt thuis tegen VIOD.