toeschouwers vorden 1

Vorden 5 mei 2015 – De geel-zwarte rook is inmiddels wel vervlogen en het ‘Ollie bedankt – Ollie bedankt’ verstomd, maar het galmt allemaal nog wel na in mijn hoofd deze dagen. Wat hebben wij twee prachtige weekenden beleefd met onze club en ik wil daar bij deze iedereen voor bedanken die op wat voor een wijze dan ook hun inzet voor hebben getoond.

Nadat Vorden 1 vorige week in Velp, in een knotsgekke wedstrijd, op de valreep een 3-3 gelijkspel uit het vuur wist te slepen hebben wij een prachtig KAMPIOENSfeest beleefd in de kantine van ons clubhuis. Vervolgens werden “onze jongens”  in het dorp gehuldigd en werd het feest tot in de kleine uurtjes voortgezet.

Afgelopen zondag stond de derby tegen PAX op het programma en won ook Vorden 1 deze wedstrijd met 2-0. De 3 punten bleven ook nu in Vorden doordat onze  ploeg met heel veel strijd en inzet ook nu weer terecht de bovenliggende partij was. Weinig kansen weggevend en met veel strijd en passie werd ook PAX aan de kant gezet.

Deze overwinning geeft het kampioenschap nog extra glans en mag daarom ook als de zogenaamde spreekwoordelijke : “ kers op de taart”  worden betiteld.

Trainer Michel, Eddie, Kevin, Roy, Gerrit, Tim en alle jongens die deel uitmaakten van de selectie van Vorden 1 bij deze nog van harte gefeliciteerd met dit schitterende kampioenschap. Ik heb net als alle andere supporters, erg genoten van jullie inzet. Jullie waren in alle opzichten een zeer echt maar ook een zeer hecht team.

BEDANKT !!!

Ook een woord van dank voor alle vrijwilligers en het bestuur van onze mooie club. Mede ook door jullie  inzet is het in de kantine knotsgezellig en worden we voorzien van een hapje en een drankje en is er gezorgd voor een geweldig sfeervolle huldiging met de daarbij passende mooie woorden.

Tijdens het kampioenschap en ook na de wedstrijd tegen PAX was er volop ruimte voor vreugde en ook verdriet en werd, meer dan terecht, uitgebreid stil gestaan bij het verlies van onze 12e man en elftalleider Fred Fransen.

Met veel respect en waardering wil ik voetbalvereniging PAX bedanken voor het prachtige gebaar door v.v. Vorden, als felicitatie voor het behaalde kampioenschap, een mooi ingelijst PAX-shirt aan te bieden met rugnummer 12 en de naam van FRED erop gedrukt.

Een klein kritisch nootje wil ik tot slot nog wel even kwijt. DJ Kees en zijn maat DJ Renz hebben naar mijn mening niet erg veel compassie voor de wat “ belegen” supporters. Te vaak wordt het aantal decibels zodanig opgeschroefd dat gezellig napraten in de kantine bijna onmogelijk is . Tenzij je goed bent in liplezen en de gebarentaal meester bent.

Heren, mag het volgend seizoen wat dit betreft iets MINDER  ???

Maar verder niets dan lof, ook voor jullie, want ook jullie lopen je de benen uit de kont voor ons mooie cluppie. Ik zag jullie b.v. tussen de bedrijven door nog snel even 2 vaatjes bier ritselen afgelopen zondag. En dat mag dan toch nog wel even worden genoemd…. Ook jullie bedankt.

Een  trouwe supporter.

supporters in kantine