vorden 1

Vorden 14 juni 2016 – Volgende week dinsdag (21 juni) zal de info-avond plaats vinden voor de selectie, zoals deze in augustus zal beginnen met de voorbereiding op het seizoen 2016-2017. Voor de voorlopige selectie zijn er 47 spelers uitgenodigd (zie schema, lees meer) en zij zullen door de trainers Michel Feukkink, Dion Kruip en Jeroen Tijssen volgende week dinsdag bij gepraat worden over de start van het seizoen, de voorbereiding, de afspraken, tijden, oefenwedstrijden, bekerwedstrijden, vakantieperiode enz. enz. Met de start van de competitie, begin september, zullen de trainers de drie teams definitief bekend gaan maken.

Ten opzichte van afgelopen seizoen heeft Rik Schröer aangegeven te willen stoppen met selectievoetbal en heeft Niels Siemerink overlegd met trainer Michel Feukkink dat hij nog wel in de selectie wil blijven voetballen, maar na 12 jaar zich niet meer beschikbaar stelt voor de 1e selectie. Wij zijn verheugd over het feit dat na langdurige blessures Bart Kuitert (heeft in april/mei alweer zijn wedstrijden mee gepikt als voetballer) , Stijn Wentink (was sinds april al weer op de weg terug) en Jordi Houwen in augustus weer aan kunnen sluiten bij de selectie. In totaal zijn er dus 47 spelers opgenomen in de voorlopige selectie voor Vorden 1,2 en 3.

Naast de selectie van Vorden 1,2 en 3 zal er komend seizoen ook een 4e elftal en 5e elftal op de zondag in de competitie uit komen. Op dit moment zijn wij in een afrondende fase bezig om ook een 6e elftal op te richten, dat op de zaterdagmiddag (B-categorie) gaat spelen. Tenslotte zijn er volgend seizoen nog twee 35+ teams en één 45+ team op de vrijdagavond actief. Naast deze 132 seniorenleden, zijn er ook nog ongeveer 15 ‘niet spelende leden met pasje’ die eventueel opgeroepen kunnen worden om met een lager seniorenteam of met een 35/45+ team mee te doen.

De voorlopige selectie ziet er als volgt uit:

Voorlopige indeling selectie 2016-2017 – vs 0 1

De avond start om 20.00 uur in de kantine van ons Sportpark ‘t Grote Veld en duurt tot 21.15 uur.

vorden 2 ruurlo 2