Vorden vanuit de lucht, velden van VV Vorden en het zwembad in de dennen aan de Oude Zutphenseweg.

Vorden 22 augustus 2016 – Door het fraaie maar wel droge weer afgelopen week  gecombineerd met de harde wind is vorige week het 2e veld extreem ingedroogd. Vandaar dat is besloten om veld 2 de komende week niet te belasten en aangezien het hoofdveld ook nog een week of twee nodig heeft om volledig ‘bij te trekken’ na de toplaagrenovatie afgelopen mei, kan er komende week alleen op veld 3 en de oefenhoek getraind worden. Ook is de strook achter het hoofdveld (bij het scorebord) beschikbaar om met een groep van 12 á 14 spelers te trainen op het gebied van ‘passen-trappen’, positiespel en/of loopoefeningen.

In overleg met de diverse trainers is besloten om de trainingen deze week te verdelen op de oefenhoek en veld 3. Op donderdagavond is het op de oefenhoek met de F-pupillen (JO9) en de meidenteam een drukte van belang en vandaar dat het ook nog mogelijk is om te trainen achter het hoofdveld.

Op veld 3 zijn naast de geplande trainingen dus ook nog 3 bekerwedstrijden gepland. Deze hebben allemaal een gewijzigde aanvangstijd gekregen, vandaar dat op maandagavond Vorden JO19-1 thuis speelt tegen DZC JO19-1 om 20.00 uur, op dinsdagavond Vorden 1 thuis speelt tegen DZC om 20.30 uur en donderdagavond tenslotte Vorden 2 thuis speelt tegen Beekbergen om 20.00 uur.

Bekijk hier het trainingsschema voor deze week: tijdelijke oplossing trainingstijden week 22-8 tm 26-8

Het complete en meest actuele trainingsschema voor dit seizoen vindt u op de pagina ‘Club / Rooster / Trainingsrooster