Vorden, 1 september 2017 – De KNVB heeft vandaag de definitieve indeling van de B-categorie bekend gemaakt. Eind juli werd de voorlopige indeling vermeld en daarna hadden de verenigingen twee weken de tijd om nog wensen, eisen en verbeteringen door te geven. Vanaf 10 augustus is de KNVB druk bezig geweest om deze wensen allemaal te verwerken. Bij v.v. Vorden is het vooral fijn om te zien dat de JO11 teams een verbeterde indeling hebben gekregen, de combinatieteams met Ratti en Socïi bij de junioren nu goed staan vermeld en dat er bij een aantal teams toch nog een competitie van 12 teams is gevormd. Zie hieronder het bestand met alle 33 teams.

De drie combinatie-teams bij de junioren hebben nu allemaal de juiste naamgeving en zijn ook goed ingedeeld in de diverse competities. De JO19-3 (Vorden/Ratti), de JO17-3 (Vorden/Ratti) en de JO15-3 (Vorden/Socïi) zijn alle drie onder een zogenaamde SJO (Samenwerking Jeugd Opleiding) geregistreerd en voor de volledigheid hebben wij ervoor gekozen om ook de 2e elftallen bij de JO19, JO17 en JO15 onder deze naam en onder de SJO te registreren, ondanks dat er niet of nauwelijks spelers van Ratti en Socïi hierin terecht gekomen zijn. Maar om ervoor te zorgen dat het wel mogelijk moet zijn om te kunnen switchen met spelers uit deze teams (iemand van JO17-2 een keer mee laten doen met JO17-3 of andersom) is voor deze opzet gekozen en samen met de KNVB hebben wij hier een passende oplossing voor gevonden.

Bij de JO11 teams was er in eerste instantie sprake van een te zware indeling omdat er in eerste instantie werd gesuggereerd dat er alleen maar een 1e, 2e, 3e en 4e klas zou zijn. Later bleek dat dit seizoen er toch ook nog een 5e en 6e klas geformeerd is en vandaar dat de TJC de wensen kenbaar heeft gemaakt voor een verbeterde indeling voor JO11-3 t/m JO11-5 en gelukkig heeft de KNVB deze gehonoreerd.

Via Voetbal.nl of via onze website via de clubpagina’s is de definitieve competitie-indeling terug te vinden en voor de volledigheid hebben wij in onderstaand excelbestand alle 33 v.v. Vordenteams in één overzicht vermeld en onderaan per werkblad de betreffende leeftijdsgroepen.

competitie-indeling-alle-elftallen-v.v.-Vorden-2017-2018