club van 50Zondag 16 november – Zaterdag 22 november houdt de club van 50 met haar ruim 100 leden, die jaarlijks het genoemde bedrag bijeen brengen, de jaarlijkse feestavond. Op deze avond wordt het resultaat bekend gemaakt waar deze keer voor is gekozen om het te investeren bedrag aan te besteden.

Deze avond staat net als bij de vorige party vol verrassingen en ondanks dat het wellicht iets ingetogener zal zijn en er geen marmottenrace staat gepland, zal het zeker niet minder gezellig zijn . Noteer deze datum als Club van 50 lid en wij zijn u graag op zaterdagavond in onze kantine d’Ark op ons Sportpark ‘t Grote Veld. En bent u nog geen lid …. geef u op bij Eddy, Kees, Erik of Ab jr. en beleef in ieder geval een zeer gezellige avond met andere ‘vv-vorden supporters’.