2269

Vrijdag 13 maart – Nu er weer 2 speelrondes zijn gespeeld en de volgende voor de deur staat, hoogtijd voor een update in het topscorersklassement.

Daan Horstman leidde riant met de winterstop. Met 10 treffers leek hij met de winterstop al zeker van de eindzege. Maar een blessure gooide roet in het eten. Inmiddels is Daan op de terugweg en hopen we hem snel weer te kunnen bewonderen op de velden.

Maar ondertussen heeft de concurrentie niet stil gezeten. De achtervolging is ingezet door o.a. Sven Hendriks, Frank Hiddink en Rik Schröer. Frank heeft inmiddels even veel doelpunten als Daan, maar Frank heeft een paar keer met Vorden 2 en 3 meegedaan, waardoor hij nu niet gelijk staat.

Vorden 4 begon de 2e helft van de competitie prima en scoorde in 2 wedstrijden maar liefst 14 keer. Martijn Vredenberg scoorde er daarvan liefst 5 keer en maakt zo een sprong op de lijst.

Voor de gehele stand ga naar Wedstrijden en klik op topscorer