daan hengeveld 2

Vorden 5 mei 2015 – Afgelopen zondag was het 3e elftal van v.v. Vorden vrij, want zij spelen as. donderdagavond tegen Voorst 2. Toch waren een aantal spelers en de trainer van het 3e elftal zondagmiddag wel aanwezig op het Sportpark waaronder Erwin Hengeveld en zijn zoon Daan. Vlak voor de wedstrijd tussen Vorden 1 en PAX 1 werd Daan aangenaam verrast toen hij werd gehuldigd als ‘beste supporter’ van Vorden 3 in het seizoen 2014-2015.

Daan voetbalt in zijn woonplaats Lochem bij Sp. Lochem in de D-jeugd en gaat iedere zaterdagmorgen samen met zijn vader, Erwin Hengeveld, en zijn voetbalmaatjes naar het veld om lekker een wedstrijd te spelen. Maar de zondagmorgen is ook altijd ingevuld met voetballen, want Erwin speelt al vanaf zijn 7e jaar bij v.v. Vorden en is met zijn 45 jaar het oudste seniorenlid in het 3e elftal. Jarenlang heeft Erwin in het 2e elftal gespeeld en zelfs ook nog een paar in het 1e en sinds vijf jaar speelt hij in het 3e elftal onder leiding van trainer Jeroen Tijssen. En zoon Daan vond het wel een leuk idee om iedere zondagmorgen mee te gaan met papa naar die andere mooie club, v.v. Vorden! Dus tijdens de eerste wedstrijd van het seizoen kreeg Jeroen Tijssen ineens de vraag van Daan of hij misschien bij hem in de dug-out mocht komen zitten. ‘Natuurlijk, geen probleem’, zei Jeroen Tijssen, ‘maar dan moet je wel helpen met coachen en natuurlijk voor de trainer en de reservespelers snoepjes mee nemen’. Zo gezegd, zo gedaan en vanaf die eerste zondag in september tot vorige week zondag is Daan iedere zondag trouw mee gegaan met vader Erwin en had hij altijd snoepjes bij zich voor de spelers en de trainer in de dug-out.

Afgelopen zondag, precies tussen de wedstrijd van het 2e elftal en het 1e elftal in, zo rond 13.00 uur werd Daan naar voren geroepen en kreeg hij onder luid applaus de beker uitgereikt van Jeroen Tijssen en werd hij officieel benoemd tot ‘beste supporter van Vorden 3’. Deze eretitel wordt niet zo maar gegeven dus het is zeer terecht dat Daan hier heel trots op is en de bijbehorende beker een mooi plekje krijgt op zijn slaapkamer.

daan hengeveld

beste supporter van Vorden 3