vorden senioren

Vorden 22 maart 2016 – Komend weekend heeft de KNVB zowel op paaszaterdag als op 2e paasdag voor de jeugd en de senioren een inhaalweekend gepland. Zo komen op zaterdag bijna alle junioren- en pupillenteams aan bod en is het op 2e paasdag ‘Seniorendag’ want alle vijf teams komen thuis in actie. Twee wedstrijden om 10.00 uur (3e en 4e), één om 10.30 uur (2e), één om 12.00 uur (5e) en natuurlijk om 14.00 uur de thuiswedstrijd van Vorden 1 tegen BVC’12. Zoals op de evenementenagenda al staat aangegeven is er 2e paasdag voor alle teams een ‘Paasbrunch’ tussen 11.00 uur en 13.00 uur in de kantine, waarbij ook de 35+ spelers voor zijn uitgenodigd.

Ook wordt er deze week op woensdagavond nog twee wedstrijden gespeeld, want de meiden van MC1 moeten uit naar VIOS Vaassen, en zoals bekend speelt het 1e elftal vanavond de kwartfinale in de Achterhoek Cup in Dinxperlo.

Zondag is het dus ‘Seniorendag’ en heeft de kantinecommissie speciaal hiervoor een ‘Paasbrunch’ georganiseerd. Aangezien alle vijf teams thuis moeten spelen, krijgen zij of voor of na de wedstrijd de brunch aangeboden. Ook zijn de spelers van 35+ van harte welkom.

paasbrunch