Vorden 21 juli 2017 – De KNVB heeft vandaag de voorlopige competitie-indeling bekend gemaakt van alle senioren-, junioren- en pupillenteams in de A- en in de B-categorie. De wedstrijdsecretariaten van de diverse verenigingen kunnen nog tot 6 augustus 2017 een verzoek tot wijziging indienen waarna de KNVB op 1 september de definitieve indeling bekend zal maken en tevens de nummering toekennen, waardoor ook het speelschema bekend wordt gemaakt. De TJC had een verzoek ingediend bij de KNVB om de JO19-1, ondanks de 10e plaats in de 1e klas KNVB en de bijbehorende degradatie, toch in te delen in de 1e klas. Vandaag is gebleken dat het verzoek is gehonoreerd en dat hierdoor naast de JO11-1, de JO13-1 (Hoofdklasse), JO15-1 en de JO17-1 ook de JO19-1 in de 1e klas gaat voetballen en dat de prestatie/weerstandlijn en tevens aansluiting van onze jeugdelftallen richting de selectie gehandhaafd blijft. Bij de senioren is het 2e elftal in de res. 3e klas ingedeeld en het nieuwe jeugdige 4e elftal moet in de 6e klas lekker in de buurt naar Hengelo, Lochem, Wichmond, Warnsveld en Zutphen.

Klik hieronder op het excel document om de competitie-indeling van alle 32 v.v. Vorden-elftallen te bekijken. Per werkblad (zie onderin) is er een onderverdeling per leeftijdscategorie. De meidenteams staan op een apart werkblad en bij de jongste pupillen wordt er komend seizoen gewerkt met zowel een JO9 (onder 9 jaar) en JO8 (onder 8 jaar) team. Er is nog enige onduidelijkheid bij de KNVB over de combinatieteams Vorden-Ratti JO19-3, Vorden-Ratti JO17-3, Vorden-Socii JO15-3 en vandaar dat de indeling van deze drie teams nog niet terug te vinden is in onderstaand schema. Zodra hier meer over bekend is, zullen wij ook deze teamindelingen op de site vermelden.

competitie-indeling-alle-elftallen-v.v.-Vorden-2017-2018