Dinsdag 3 april  – De club van 50 ondersteunt onze club ieder jaar bij diverse projecten. Zo is er in het najaar van 2017 gekozen tribunestoeltjes te plaatsen. Afgelopen zaterdag was de dag dat de stoeltjes in onze clubkleuren konden worden geplaatst.

Een aantal leden van de club van 50 had aangegeven dat zij wel wilden helpen bij hun project. Om 09.00 uur werden onder het genot van een kop koffie de taken verdeeld.

Het plaatsen van de stoeltjes was tevens aanleiding de tribune weer schoon te maken. Jeroen Tijssen had een hoogwerker van Kamphuis geregeld zodat de glazen wanden en de reclameborden konden worden schoongemaakt. Onze voorzitter heeft de spijlen aan de voorzijde allemaal “opgepoetst”.
Rond het middaguur hebben wij de klus afgesloten met een broodje en een balletje gehakt.
Binnenkort zullen er nog een aantal gele stoeltjes aan de rand van de huidige stoeltjes worden geplaatst waardoor het een nog mooier aanzien zal hebben.