club van 50

Vorden 25 november 2016 – Bij de voetbalvereniging Vorden hebben wij naast de 430 leden, 70 niet spelende leden, 165 donateurs en vele supporters, sinds 2013 ook een ‘Club van 50’. Een groep van rond de 100 mensen die met een donatie van 50 euro per jaar de club steunen en ieder jaar een keuze maken in een investering waarbij ongeveer de helft van het ingebrachte jaarbedrag besteed mag worden.  Komende zaterdag komen zij weer bij elkaar voor hun gezellige jaarlijkse bijeenkomst. Nog niet opgegeven? Klik dan snel op ‘lees verder’.

Beste leden van de club 50/150,

U bent van harte welkom op zaterdag 26 november om 16:00 uur in ons clubgebouw “de Ark”.

Het middag/avond programma is in hoofdlijnen als volgt :

• 16:00 Opening en Welkom door Ab
  • 16:15 Activiteit in de kantine waarbij we op een ludieke wijze de bijdrage voor zullen bepalen
  • 17:30 Samen gezellig Hapje eten in drankje
  • 19:00 Naoproaten en ideeën met elkaar op doen
  • 20:00 Officieel Einde

Als club zitten we nog steeds ruim met elkaar boven de 100 leden, daar zijn we trotst op. Met uw bijdrage heeft de vvVorden naast het voetbaltechnische gebeuren een mooie uitstraling.

Zonder uw bijdrage was het volgende o.a. niet mogelijk:

1. Vernieuwing van de Bar en kastwanden;
  2. Overkapping aan de Kantine;
  3. Meubilair in zowel de Kantine, de Spreekkamer ‘de Tackle’ en Bestuurskamer;
  4. Diepvries in de Keuken;
  5. Bijdrage aan het Opbergsysteem in de hal.

Ab, ondergetekende en Eddy hebben er volgende week zin in om u te ontmoeten. Enkele onder u hebben zich al aangemeld en sommige afgemeld. We zouden het prettig vinden voor onze inkoop als we een berichtje van u krijgen als u wel of niet komt, dat mag uiteraard per mail.  Tot op heden zitten we al gezellig op z’n 35 mensen.

Ab Velhorst  : velhorst@gmail.com of 06-22560844

Kees Jansen : w.beeftinkjansen@planet.nl  of 06-20407254

Eddy Hiddink : wf.hiddink@kpnplanet.nl of 06-10057885

Wij zien u graag as. zaterdagmiddag om 15.30 uur in onze kantine en mocht u als club van 50-lid toch niet kunnen dan ook graag even een mail.

Bedankt en tot zaterdag!

Met vriendelijke groeten,